SKIPtram

U bent hier: Home > Online Hulp Bouwsets > GTN Bouwsets > GTN 40

GTN 40

Eventuele aanvullende tips m.b.t. de bouw van de GTN 40  komen hier te staan als er vragen vanuit de bouwers komen.

 update 16-10-2010

 

TIPS

  • U moet bekend zijn met het bouwen van Resin modellen en weten dat het materiaal snel breekt en allen met cyanolite te lijmen is.
  • Op breuk van welk deel dan ook uit het pakket wordt geen garantie gegeven en losse delen zijn niet apart bij te bestellen.
  • Aan een kant van lantaarndak zijn een aantal spijltjes losgekomen in de mal en dient U het dak iets aan te knijpen en opnieuw te verlijmen.
  • De loopplanken en reclameborden dien zorvuldig te worden losgemaakt van de gietaanzet zonder deze op een te korte afstand af te breken.
  • De loopplanken zet U het best aan een zijde vast met secondenlijm, daarna strak trekken en aan de andere zijde lijmen. Na droging de loopplank iets oplichten met een tandestoker en de tussenligende steunen van lijm voorzien, daarna de loopplank met een klein latje afdekken en met een gewicht op het geheel alten drogen, zo krijgt U een strak resultaat.
  • U past eerst de Halling motor in de bodemplaat en werkt deze eventueel iets bij. De motor kan vastgezet worden met dubbelzijdig kleefband in de verbingsstrip voor eventueel latere service aan de motor of nog mooier met twee M 1,6 schroefjes in de bestaande buitenste gaatje van de Halling motor analoog aan de REKO trams.
  • Bij montage van de Halling motor loopt U de kans dat er 2 wieltjes aanlopen tegen de bodemplaat en daarom dient voor het spuiten de bodem heel iets gewijzigd te worden4

     

    Uploaded with ImageShack.us

  • Powered by CMSimple | Template: ge-webdesign.de | Login

    nach oben