Atlas GVA 465


Het redelijk mooie model vraagt om een aandrijving en een werkende lyrabeugel en koppelingen.

Verder is het model nog verder te verfraaien.

Een verdere super GVBA verschijnt binnenkort op deze pagina.

Aandrijving

Pas Op.

Het slopen van het model gaat niet eenvoudig. Nadat de schroef in het straatgedeelte is verwijderd komt het model los. De bodemplaat van het model is gelijmd aan de kap op twee nokken. Hoe deze nokken van de bodemplaat te lossen is het probleem. Het onderstel is dan weer van binnenuit geschroefd aan de bodemplaat, maar het onderstelis dus niet vanbuitenaf te scheiden.

Sloopadvies.

Om de kap van het onderstel te scheiden.



















hoezo een scheef keorsbord.




Men lijme de twee balkonwanden op de originle plaats terug



Men lijme de opstaptreden op de bodems en deze weer terug in de kap.
De schortplaten worden weer aan de Halling motor gelijmd.
Gebruik is gemaakt van de Halling aandrijving 2001 007 A de 36,80 Antrieb.




Overzicht van onder




En klaar is je Atlas blauwe wagen.







We gaan de boel nog een beetje afwerken en SKIP-lock koppelingen monteren.
Je hebt dus minder dan 50,00 Euro een top modelletje. Blift SKIPtram mooi met zijn bouwpakettjes zitten.

Bij beschadigingen kan de niet goede Amstedamse kleur worden bijgewerkt door Humbrol 14 en 15 of 25 ( mat) op het oog te mengen.

De Lyrabeugel

De lyrabeugek op zich is best wel goed nagebouwd hij werkt alleen niet.








Koppelingen

Ik neem aan dat dit voor zich zelf spreekt.